Wojtek Wojtek
378
BLOG

prawda czszech explozji

Wojtek Wojtek Polityka Obserwuj notkę 7

Internet wręcz aż roi się od sensacyjnych doniesień. W wypowiedzi pilotów jaka z 10 kwietnia było powiedziane, że słychać było nadlatujący samolot, że nastąpiło coś przypominające dwie eksplozje, jedną przy drugiej, ale wyraźnie dwie eksplozje, po czym nastała cisza.Była to cisza wróżąca wszystko, co najgorsze - katastrofę samolotu z Prezydentem RP na pokładzie...

Chwilę temu przeglądałem jakąś informację o przekazie dementi w sowieckich gazetach, wcisnąłem jakiś link i nagle znalazłem się  na witrynie informującej, że mechanik pokładowy mówił o trzech eksplozjach.

Jeżeli tak ma wyglądać dziennikarska rzetelność, to pogratulujmy właścicielom takich pism.

 

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/trotyl-i-nitrogliceryna-na-wraku-ze-smolenska-remigiusz-mus-slyszal-3-wybuchy-powiesil-sie-przed-uja_288228.html

Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka