Wojtek Wojtek
552
BLOG

Czy TO jest opozycja ?

Wojtek Wojtek Polityka Obserwuj notkę 9

 

http://i.iplsc.com/jaroslaw-kaczynski/00026WUR6KBT8PXI-C116-F4.jpg

http://fakty.interia.pl/polska/news-sensacja-w-sejmie-kaczynski-zaskoczyl-wszystkich,nId,940519

 

Nie wiem, gdzie jest opozycja. Jestem człowiekiem starszej daty i wiem, że opozycja to zawsze coś, co jest w opozycji do niewłaściwego.

Ale do rzeczy. Dzisiaj w Sejmie odbyły się dwie debaty. Pierwsza dotyczyła prezentacji kandydata na premiera, który wskazuje, jakie działania należy podjąć, aby państwo spełniało oczekiwania Obywateli.

I druga debata, tym razem przestawicieli tychże Obywateli. I tutaj rzekomo przewodniczący opozycji  w pełni opowiedział się za sugestiami kandydata na premiera.

 

Nie wiem, gdzie jest opozycja bo opozycja - jak mnie uczono - musi być zwalczana z uwagi na działania destrukcyjne wobec państwa, wobec społeczeństwa. ALe to, co powiedział prewodniczący partii pod nazwą Prawo i Sprawiedliwość - to nie jest opozycja. Wprost przeciwnie. To właśnie było streszczeniem istotnych oczekiwań społeczeństwa wobec rządu i mam wielkie obawy, czy jestem po właściwej stronie. W pełni popieram dokłądnie to, o czym mówił pan Jarosław Kaczyński i - jeśli przejrzeć moje archiwum - nigdy nie miałem innego zdania a jestem przecież zwykłym, bezpartyjnym obywatelem.

To ci, którzy mienią się być rządem i niby w moim interesie działają - sprzeniewierzają się swojemu posłannictwu. Myślę, a nawet jestem pewien, że opozycja państwa poslkiego są osoby sprawujące w imieniu tego społeczeństwa władzę nie tylko wykonawczą, ale i władzę stanowiącą.

Jak długo jeszcze ?

 

 

 

Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka