Wojtek Wojtek
187
BLOG

oddani na służbę obcego narodu...

Wojtek Wojtek Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Zdarzało się, że niektórzy członkowie danej społeczności wchodzili w porozumienie z innymi narodami. W zamian uzyskiwali wsparcie, może pieniężne, może zbrojne. Ich zadaniem było uzyskać możliwie najwyższą pozycję wśród swoich, ale skrycie wykonywać polecenia mocodawców...

Nazywano ich różnie. Czasem ktoś powie o nich ..."janczarzy"... ale to zupełnie inna grupa. Jancarzy to były dzieci porwane przez najeźdźcę i kształcone na wojowników szczególnie nienawidzących narody, z któych wywodzili się. Ich działanie polegało na ogromnym okrucieństwie w boju.

Ja mam na myśli osoby wywodzące się ze swoich i skrycie "kombinujące" na szkodę swojej grupy czy też społeczności, z której wywodzą się.

 

www.dobrezycie.strefa.pl/teksty/tekst_0001.html#kompradorzy

 

Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości