Wojtek Wojtek
157
BLOG

Ślepa uliczka Radosława

Wojtek Wojtek Polityka Obserwuj notkę 3

Myślę, że wydarzenia ostatnich godzin są zdecydowanym akcentem świadomości politycznej osób zarządzających państwem.

To, co powiedział Radosław Sikorski na temat prawdopodobnych wydarzeń 2008 roku (a może nie w 2008 roku) to fakt medialny. Myślę, że warto przypomnieć SMS o katastrofie przypisany panu Radosławowi.

Co najciekawsze, to nikt nit zaprzeczył, że taki SMS był i nikt nie podważył autorstwa - od kogo ten SMS wyszedł. Wprost przeciwnie. Analiza błędów popełnionych przez osoby zarządzające pańśtwem nie wyklucza niczego i nie rozwiewa żadnych wątpliwości - któe powstały po zapoznaniu się z oficjalnym wskazaniem przyczyn katastrofy z 10 IV 2010 roku.

Teraz mamy podobną sytuację - kiedy wypowiedź została przekazana na konferencji prasowej w sposób nie budzący wątpliwości.

 

Mnie interesuje jedno. Premier rządu w Polsce zastanawia się nad odwołaniem marszałka sejmu z funkcji.

Dla mnie jest to przekroczenie kompetencji przez prezesa rady ministrów.

 

fakty.interia.pl/prasa/news-rzeczpospolita-kopacz-z-tuskiem-o-odwolaniu-sikorskiego,nId,1539406#iwa_block=facts_news_small_one&iwa_item=1&iwa_img=1&iwa_hash=15796

Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka