Wojtek Wojtek
294
BLOG

Sikorsky Aircraft vs MON

Wojtek Wojtek Gospodarka Obserwuj notkę 6

 

Jest problem z udziałem konceru Sikorsky Aircraft w przetargu na dostawę bojowego śmigłowca dla wojska.

Minister (mówi się, że tak mówi doradca minimstra) coś mówi o zakazie zmiany przygotowanych wcześniej warunków tym bardziej, że dotyczyłoby to wprowadzenia zmian na niekorzyć państwa polskiego.

Hmmm, jeżeli minister koalicji PO-PSL + SLD mówi coś o interesie państwa polskiego w kontekście mieleckich zakładów lotniczych, to ja zastanawiam się - o jakich mówimy pieniądzach. Nie wierzę, że interesem Polski była likwidacja na przykład polskiego przemysłu zbrojeniowego...

 

 

www.polskieradio.pl/42/273/Artykul/1271175,Sikorsky-Aircraft-przeciwko-MON-Grozi-wycofaniem-sie-z-przetargu-na-smiglowce-bojowe

Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka