Wojtek Wojtek
147
BLOG

Inżynierowie, wracajcie do Polski, tu jesteście potrzebni najbardziej !

Wojtek Wojtek Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Inżynierowie !

Jesteście specjalistami różnych dziedzin i nikt nie będzie Wam mydlił oczu, co i jak należy robić. Niestety, stało się tak, że albo robimy to, co umiemy najlepiej, albo żebrzemy o jałmużnę oferując nasze ręce i wyłączając nasz wyktałcony mózg... Czy tak musi już pozostać do końca naszych dni ? Czy nasze dzieci podzielą los wyjałowionej z inteligencji grupy społecznej o najwyższych kwalifikacjach ?

To jest moja ocena naszej rzeczywistości. Sam na pewno nie zbawię świata. Owszem, od kilku juz lat przymierzałem się do założenia komitetu wyborczego - MOJEGO komitetu wyborczego ale w taki sposób, aby obejmował on wszystkie okręgi wyborcze w Polsce i abym w każdym z nich mógł zaproponować co najmniej jednego kandydata. Niestety, nie udało mi się to. Ale okazuje się, że przy odrobinie szczęścia jest to możliwe !

Otóż Paweł Kukiz dokonał tego, ba - nawet potrafił zaproponować aż dziesięciu kandydatów w każdym z okręgów wyborczych w Polsce na każdy jeden mandat posła do sejmu... Okazuje się, że nawet najśmielsze marzenia można zrealizować, o ile potrafi się zdobyć na pracę ponad własne siły. I nie jestem jedyny - który tak myśli.

Tu zacytuję słowa Małgorzaty Todd, od której od dłuższego już czasu systematycznie otrzymuję jej biuletyn - co tydzień nową partię przemyśleń. I mimo, że nie jestem w stanie przeczytać wszystkich tekstów - już kilka razy przekonałem się, że warto zwrócić na nie uwagę. Zachwałem je wszystkie - a dzisiaj chciałbym zaproponować fragment ostaniego e-maila - ze słowami, które w pełni podzielam.

Zapraszam też do obejrzenia filmików pani Małgorzaty na You Tube - bo są one godne uwagi.

Oto ten cytat:

/.../ Pilnie trzeba odbudować przemysł. Wracajcie inżynierowie nie dlatego, że ktoś tu przygotował dla Was stanowiska pracy, a dlatego żebyście to Wy realizowali wasze wizje z naszą pomocą. Musimy stworzyć polskie elity z prawdziwego zdarzenia, odebrać media z rąk sprzedawczyków. Mówić  Polakom prawdę. Stop ogłupianiu!

   Zróbmy dobry początek, oddajmy władzę ludziom, którym dobro Polaków leży na sercu. /.../

 

https://youtu.be/Hxq1GAWJTbA

 

Zapraszam do zwrócenia uwagi na ten materiał, bo naprawdę warto !

 

 

Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości