Wojtek Wojtek
4293
BLOG

Najazd islamu już nie jest problemem

Wojtek Wojtek Polityka Obserwuj notkę 2

Wystarczyło, że wyszedł z szafy i wezwał do negocjacji i zanim wszyscy zjechali sie na miejsce - załatwił sprawę "od ręki".

Turcja nie będzie już organizować pontonowych wycieczek na greckie wyspy.

 

http://fakty.interia.pl/raporty/raport-imigranci-z-afryki/informacje/news-tusk-wypracowano-porozumienie-z-turcja-ws-zahamowania-migrac,nId,1929604

 

Znając dokonania PO przez ostatnie osiem lat wychodzi mi, że trzeba teraz głęboko zastanowić się, ile będzie to NAS kosztowało. W mojej ocenie sondaże przypominają te polskie, przed wyborami prezydenckimi, kiedy to urzędujący jeszcze prezydent-rezydent miał ponad 50 procent poparcia. Podobnie  jest teraz w NIemczech. Wygląda na to, że pomysł z przesiedlenie, migrantów na okres już "po wyborach" dotyczył ich przesiedlenia już po wyborach nowej starej kanclerz Niemiec. Nie Kopacz.

http://fakty.interia.pl/swiat/news-bild-znaczna-czesc-niemcow-przeciwko-kolejnej-kadencji-merke,nId,1929599

Niewykluczone, że już skończą swoje kadencje razem, i Angela, i Donald. I miejmy nadzieję, że już nie wrócą.

 

 

 

 

Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka