Wojtek Wojtek
228
BLOG

simradio.pl

Wojtek Wojtek Kultura Obserwuj notkę 0

Na witrynie Radio Maryja jest taka belka u góry ekranu, gdzie znajdują się różne linki do kolejnych dzieł Rodziny Radio Maryja.

Myślę, że ich test każdy może wykonać we własnym zakresie. Ja z kolei wiem, że studenci Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej prowadzą własne radio, któe dostępne jest przez internet. Właściwie to dzisiaj po raz pierwszy sięgnąłem po ten skrót i nie zawiodłem się...

Owszem, jest prawdą, że chciałem posłuchać światecznego programu, ale Studenci zaproponowali coś dużo więcej... Od Świąt Bożego Narodzenia do Sylwestra zaproponowali kolędy non stop. Program jest obszerny, znaczna liczba wykonaców polskich i zagranicznych, kolędy nowoczesne, współczesne, ale i te starsze, które śpiewano "od zawsze. Wykonacy różni, znani, nieznani, młodzi i młodzi kiedyś...

 

Adres jest nad wyraz prosty - http://simradio.pl/ - i po wgraniu się strony z prawej strony, u góry pojawia się okienko zapraszajace do naciśnięcia. Za chwilę możemy usłyszeć przygotowany program. Jeżeli podoba się - możey słuchać dlaej, jeżeli nie będzie pasował komuś w danej chwili - może tu wrócić za jakiś czas...

Myślę, że ta oferta polskich studentów kierunków dziennikarskich i produkcji medialnej pozwoli na częste siegnięcie wszystkim, bo chociaż jest to radio studenckie -to przecież oni ćwiczą się w programie dla każdego...

Jest tam również przycisk pozwalajacy na podgląd całej ramówki tej rozgłośni i wyglada ona naprawdę interesująco. Z niecierpliwością czekam Nowego Roku, kiedy studenci wrócą już do normalnych zajęć i będą realizować swój normalny program.

Osobom spragnionym nastroju świątecznego dedykuję coś - co za chwilę wybiorę z bogatej oferty You Tube...

Wybrałem kolędy na organach elektronicznych - które znajdują się prawie w każdym mieszkaniu. Link, któy załączam, otwiera również dostęp do materiału instruującego - jak grać na tym instrumencie... Tym, którzy umieją - jest to zbędne. Ale są kolejne pokolenia, które chciałyby poznać radość z samodzielnie wykonanego utworu dla swoich bliskich... Z tym przesłaniem zapraszam do wysłuchania tego mini koncertu świątecznego...

https://youtu.be/ipKiWSaC3Aw

 

 

Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura