Wojtek Wojtek
274
BLOG

Dlaczego PiS nie przestrzega demokracji ?

Wojtek Wojtek Polityka Obserwuj notkę 13

W ostatnim czasie wiele mówi się na temat niedemokratyczności rządów w Polsce. Za argument tutaj wnosi się absolutną ignorancję Trybunału Konstytucyjnego...

Zastanawiając się nad treścią tego przesłania dochodzę do wniosku, że każdy rząd będzie niedemokratyczny wtedy, jeżeli będzie prowdził politykę sprzeczną z interesem... No właśnie. Rząd ma sprawować zarząd nad mieniem narodu, który reprezentuje. Jednak śledząc rozwój biegu wypadków, przez pewien czas rząd w Polsce prowadził politykę zgodną z interesem Kraju Rad, ale po obaleniu przez Lecha Wałęsę Związku Radzieckiego, kolejne rządy prowadziły politykę zgodną z interesem - teoretycznie Unii Europejskiej, praktycznie realizując zadania oczekiwane przez rząd niemiecki.

Można zgadzać się z tym, można z tym nie zgadzać się. Ala ja mam swoje argumenty w tej sprawie.

Warto o tym wiedzieć:

http://www.pap.pl/aktualnosci/news,489601,dziewiec-panstw-ue-pisze-do-szefa-ke-w-sprawie-nord-stream-ii.html

 

 

Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka