Wojtek Wojtek
186
BLOG

Kiedy umiera Legenda...

Wojtek Wojtek Polityka Obserwuj notkę 1

Był taki cas, kiedy trzeba było ryzykować życiem, by publicznie opowiadać się za prawdą. I takie wydarzenia miały miejsce niejeden raz.

Nie raz ktoś z nieznanych ludzi zdobywał autorytetr, ale chyba tylko Józef Piłsudski pozostanie legendą naczelnego wodza na zawsze.

w czasach nam najbliższych był taki okres, kiedy upadał system zniewolenia ludzi. Walka trwałą długo, rozpoczęła się w grudniu 1970 roku. Kolejny zryw pozwolił na zmianę systemu, wydawało się, nieodwracalną. Dzisaj, kiedy umiera Legenda tych dni, chyba już nie ma wątpliwosci, kto burzył społeczeństwo przeciwko władzy. Dzisiaj nadal są to ci sami ludzie.

 

Ja mam tylko jeden problem w zwiazku z tymi wydarzeniami. Kiedyś ktoś wprowadził mnie w arkana polityki społecznej, pokazywał niekłamany autorytet wyrastajacy na gruncie protestu klasy robotniczej. Kiedy ten autorytet potykał się, miewałem wątpliwości. Niestety, ci - którzy w tamtym czasie zabiegali o przekonanie mnie do nikomu nieznanego mężczyzny, nie potrafili mi wyjaśnić pęknięć na piedestale...

Dzisiaj nie mogą już powiedzieć niczego... A Legenda tamtych dni umiera śmiercią naturalną...

 

https://youtu.be/qoxIUgyesG4

Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka