Wojtek Wojtek
186
BLOG

Gratka dla kolekcjonerów

Wojtek Wojtek Rozmaitości Obserwuj notkę 7

W tym roku będziemy obchodzić 25 rocznicę powstania rozgłośni Radio Maryja. Wiele osób pamięta, jakie problemy wiązały się z założeniem niepublicznej rozgłośni radiowej. Tym bardziej, że było to radio katolickie.

Ja stałem się słuchaczem tej rozgłośni całkiem przypadkowo. I to wkrótce, jak dała się słyszeć na pograniczu województw dolnośląskiego i opolskiego. To w tamtych latach (1991-1992) przygotowano e zmiany w emisji sygnału radiowego. Zostały zienione częstotliwości i moje ulubione radio Elisabeth Hi Fi praktycznie straciło swoją jakość. Po przestrojeniu już nie było tym samym odbiornikiem.

Musiałem korzystać z innych odbiorników, które z kolei "nie trzymały" częstotliwości i w chwilę po włączeniu trzeba było zaczynać od poszukiwania swojej ulubionej radiostacji. Oczywiście, było to Radio Wrocław, jeszcze z trudną do zapomnienia osobowością Andrzeja Waligórskiego...

A że załapywałem się na interesujący program, trudno było oderwać się i szukać dalej. Po zakończeniu audycji okazywało się, że jest to Radio Maryja, bardzo zresztą bliskie częstotliwości Radio Wrocław. KIlka przypadkowych spotkań na falach eteru spowodowało, że zainteresowałem się tą rozgłośnią... WIelu moich rozmówców przyznaje, że jest to dobre radio.

I tak po wielu latach to radio rozrosło się do wielkiego medium medialnego, które posiada własną prasę oraz własną telewizję. I tę TV TRWAM także polubiłem za jakość programu, za osobistą kulturę dziennikarzy prowadzących, za rzetelną kronikarską slużbę.

Codziennie gazeta, a programy radiowy i telewizyjny przez 24 godziny na dobę każdego dnia w roku...

Tu trzeba kadr wysoko kwalifikowanych... i jest nawet Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej... Są wozy transmisyjne i dziesiatki korespondentów każdego dnia skrzętnie zbierających informacje dla społeczeństwa...

 

I oto jest nowy produkt - tym razem jest to produkt Poczty Polskiej...

Gratka dla kolekcjonerów

 

Gratka dla kolekcjonerów

http://www.filatelistyka.poczta-polska.pl/sklep_pl/index.php5

 

Właściwie są to dwa piękne prezenty - koperta oraz znaczek - z okazji 25 rocznicy powstania rozgłośni Radio Maryja...

Dla wielu osób będzie to okazja wysłania pamiątkowego pozdrowienia z uroczystości jubileuszowych z Jasnej Góry. Dla sporej grupy filatelistów będzie to kolejna możliwość wzbogacenia swojej kolekcji.

Myślę że i sam projekt Marzanny Dąbrowskiej jest wyrazem subtelnego piękna.

Pozostaje już tylko zaczekać na emisję znaczka...

 

 

 

Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości