Wojtek Wojtek
151
BLOG

Laleczka na prezydenta Polski...

Wojtek Wojtek Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Tym razem niepoważnie przygotowany sondaż przyniósł niepoważne podejście do zagadnienia.

Był czas, kiedy w Polsce trwała kampania wyborcza i zbierano podpisy z poparciem dla kandydata na prezydenta państwa. Jednym z kandydatów był transwersyta znany też jako Anna Grodzka.

Miałem okazję widzieć zespół zbierający podpisy z poparciem dla Ani. Ja takiego poparcia odmówiłem tylko dlatego, że na czele państwa nie może stać osoba o proweniencji z poważnymi wątpliwościami. Tym razem znowu ktoś usiłuje narzucić poprawność polityczną proponując w sondażach kolejną "laleczkę".

Prezydent musi mieć odpowiednią aparycję. Przypomnijmy sobie rubasznego Gajowego na urzędzie. Przecież to była poruta.

Proponuję z uwagą śledzić spotkania prezydentów państw europejskich. Tym razem chodzi o niedojrzałego osobnika płci męskiej zdominowanego przez dużo starszą małżonkę. Nie dotykając żadnego innego wątku, osoby znające się na psychologii od razu stawiają pytanie - co może prezydent, który jest tak niedojrzały, że musiał szukać wsparcia w osobie tak dużo starszej od siebie ?

Je nie krytykuję takiego związku, ale mam ogromne wątpliwości co do dojrzałości chłopaka, który musi czuć opiekę bardzo doświadczonej partnerki. Owszem, w życiu osobistym taki związek może być bardzo udany, ale spójrzmy na los takiej pary, zwłaszcza w życiu publicznym. Tu żadna grzeczność nie pomoże. Owszem, poprawność etykiety dworskiej narzuci reguły spotkania, ale nie przesłoni wątpliwości, czy tak niedojrzały polityk może być godnym reprezentantem dużego państwa na arenie międzynarodowej.

Podobnie będzie z anormalnością proponowanego kandydata. Jako człowiek, może być bardzo dobrym partnerem w życiu, nauczycielem czy też kierownikiem, organizatorem. Ale jako prezydent państwa, nie będzie budził respektu w oczach innych prezydentów państw w rozmowach międzynarodowych... Myślę, że w wybieraniu kandydata na reprezentanta państwa musimy zachować wstrzemięźliwość...




Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka